Eerst gaan we kijken
We gaan eerst kijken hoe we je het beste kunnen helpen, daarvoor hebben we toegang tot je WordPress site nodig. Dat kunnen we op verschillende manieren doen: op afstand op je scherm meekijken of inloggen op je website. We doen dit altijd in overleg met jou, jij bepaalt uiteindelijk hoeveel ruimte je ons geeft. En soms hebben we meer
informatie nodig, bijvoorbeeld toegang tot het controlpanel van je provider, maar dat wordt in zo’n eerste verkenning snel duidelijk.
Oorzaak en mogelijke oplossing vaststellen
Als we de oorzaak hebben vastgesteld, dan weten we in welke richting we het moeten zoeken om het op te lossen. Soms kan dat met een druk op de knop geregeld zijn (dat is natuurlijk het mooiste), maar het kan ook complexer zijn omdat er een stukje maatwerk op de website geplaatst moet worden. We bespreken dit met je en spreken dan een tarief voor de uitvoer van de werkzaamheden af.
We herstellen
Afhankelijk van de complexiteit van je probleem gaan we of meteen aan de slag terwijl je meekijkt, of je geeft ons de tijd en ruimte om het op te lossen. Dan kun jij ondertussen je eigen dingen doen en sleutelen wij verder. Voor we aan de slag gaan zorgen we wel dat er een backup van je site gemaakt wordt, voor zover je dat zelf nog niet hebt gedaan. En als het probleem dan is opgelost en je bent akkoord met de oplossing, dan zorgen we er in elk geval voor dat je een nieuwe backup van je site hebt.