Telefoneren via internet: VoIP
Wat is eigenlijk telefoneren via internet? We noemen het ook wel Voice over IP, afgekort: VoIP. VoIP is een flexibelere manier van bellen en ook nog eens kostenbesparend. Tegenwoordig wordt bij de meeste bedrijven VoIP gebruikt, want:
- het is eenvoudiger door te schakelen naar een ander toestel of mobiel
- het is te koppelen aan CRM-systemen, zodat je meteen alle relevante klantgegevens van de beller op je scherm hebt
- je kunt automatisch bellers na sluitingstijd naar je voicemail doorsturen
- je kunt een regiogebonden netnummer (zoals 010, 020, 030, enz) nemen, of een niet-regiogebonden netnummer (zoals 085 of 088)
VoIP heeft lage instapkosten en als je wat meer functionaliteiten in je VoIP abonnement wilt, dan kun je zelf bepalen wat je nodig hebt. Je betaalt dus alleen voor wat je nodig hebt. Je kunt nu zelfs met een gezamenlijk nummer met je nieuwe businesspartner nemen en de oproepen bij jullie beiden laten binnenkomen. Onderling bel je dan ook nog eens gratis.
Onze oplossing
Als jij weer de rust in je prive-leven terug wilt. Of je wilt een nog zakelijkere en professionelere uitstraling van jouw business: ga dan voor VoIP. Wij bieden volledige telefonie-oplossingen voor jouw bedrijf. Je kunt al starten met een eigen 085-nummer voor een paar euro per maand (exclusief belkosten), het enige wat je nog meer nodig hebt is een gratis app op je mobiel of een VoIP toestel op je bureau. Je hebt geen eigen telefooncentrale nodig, alle VoIP diensten draaien vanuit de cloud.
Onze tarieven liggen bijna 40% onder de reguliere zakelijke markttarieven van KPN.